Memur-Sen Genel Merkez binasında düzenlenen toplantıda konuşan Yusuf Yazgan,
“120 şubemizin genel kurulunu sağ salim gerçekleştirdik ve 300 genel merkez
delegemizin seçimini yaptık.
Ve şubelerimizde yeni yönetim kurulu üyeleri yeni şube başkanlarımızla
Büro Memur-Sen’in hızına hız kattığını görüyoruz. Son 20 gün içerisinde
neredeyse 5 binin üzerinde üye kaydı gerçekleştirdik.
İnşallah bu yürüyüşümüz devam edecek.” Şeklinde konuştu.
Yusuf Yazgan, görevde olduğu her dönem Büro Memur-Sen’i hep ileriye
taşımak için çalıştıklarını ifade etti.

Her dönem birçok kazanıma imza atıldığını, yetkide 14. yıla ulaşıldığını,
geçen yıl ilan edilen resmi kayıtlara göre 114 bin üye sayısıyla Memur-Sen’in
üçüncü büyük sendikası olduklarını belirten Yazgan,
zirveden yeni zirvelere yolculuk için tekrar bu göreve talip olduğunu açıkladı.
Büro Memur-Sen bayrağı altında mücadele vermiş, mücadelesini sürdüren
bütün teşkilat mensuplarına teşekkür eden Yazgan, bir teşkilatı kurmanın,
büyütmenin ve belirli bir noktaya getirmenin, yetkiye taşımanın önemli bir
motivasyon içerdiğini ve Büro Memur-Sen’de bu motivasyonun var olduğunu söyledi.
TOPLU SÖZLEŞME MASASINA, ÖNÜNDE 4 YIL OLAN
YÖNETİM OLARAK OTURMAK İSTİYORUZ
Ağustos’ta toplu sözleşme sürecinin yaşanacağını belirten Yazgan, toplu sözleşmeye
yenilenmiş yönetim kurulu olarak girmek ve toplu sözleşme masasına önünde
4 yıl olan güçlü bir yönetim olarak oturmak istediklerini ifade etti.
Bu yürüyüşlerinde kendilerine destek veren Ankara şube başkan, yönetim kurulu
üyesi ve genel merkez komisyonlarına teşekkür eden Yazgan,
“İnşallah bu istişare toplantılarımızı, divan toplantılarımızı önümüzdeki dönem
daha sık gerçekleştirerek Ankara’daki teşkilatımızı daha da yukarılara taşımanın
mücadelesini hep birlikte vereceğiz.
Türkiye’de 8 bölgede bütün şubelerimizle istişare ederek genel kurul sürecine gideceğiz.
Genel merkez yönetimlerimizi istişare edeceğiz, konuşacağız ve inşallah bu
istişareler neticesinde Büro Memur-Sen genel merkez yönetim kurulumuzu oluşturacağız.
Bu ilk toplantıyı Ankara’dan başlatıyoruz.
Ankara teşkilatımıza yürekten teşekkür ediyorum. Bir ve beraberiz inşallah,
birlikte Büro Memur-Sen’iz ve biz bize yeteriz.” Şeklinde konuştu.

