Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Ümit Millilerden yeni teknik direktörle ilk galibiyet “Arnavutluk’u 1-0” geçildi

Türkiye Ümit Milli Futbol Takımı, hazırlık süreci kapsamında Atatürk Olimpiyat Stadyumu’nda oynadığı ikinci özel maçta Arnavutluk’u 1-0 mağlup etti.

Türkiye Ümit Milli Futbol Takımı, hazırlık süreci kapsamında Atatürk Olimpiyat

Türkiye Ümit Milli Futbol Takımı, hazırlık süreci kapsamında Atatürk Olimpiyat Stadyumu’nda oynadığı ikinci özel maçta Arnavutluk’u 1-0 mağlup etti. Egemen Korkmaz yönetiminde sahaya çıkan Ay-Yıldızlılar, bu sonuçla yeni teknik direktörleriyle ilk galibiyetlerini elde etti.

Karşılaşmanın tek golü 28. dakikada Beşiktaş forması giyen genç yıldız Semih Kılıçsoy’dan geldi. İlk yarıda oyunu domine eden ve rakibine net pozisyon şansı tanımayan Ümit Milliler, savunmada gösterdiği disiplinli performansla dikkat çekti.

Ancak ikinci yarıda oyun dengesi değişti. Arnavutluk’un artan baskısıyla zaman zaman zor anlar yaşayan Millilerde, kaleci Jankat Yılmaz kritik kurtarışlarıyla öne çıktı ve takımının galibiyetinde büyük rol oynadı.

İlk özel maçta Karadağ ile 1-1 berabere kalan Ümit Milli Takım, Arnavutluk galibiyetiyle moral bulurken, teknik direktör Egemen Korkmaz yönetiminde ilk kez kazandı.